από το μπλογκ του Λινοπάμπακου
Για τουτο το blog η λυση εν κοντα.
Τζαι η κινηση που μπορει τζαι πρεπει να γινει εν που την Τουρκια- για το εδαφικο.
Αλλα αφου το κυπριακο, εκτος που θεμα των συνομιλιων, εν τζαι θεμα image, κατασκευης ρητορικων, κλπ, λαλω να δουμε το λογικο αντιτιμο του εθνικου σαν ορθου λογου. Εν γεγονος οτι αν ασχοληθει καποιος με το κυπριακο ιστορικα εν μπορει να μεν μεινει αφωνος που την απυθμενη βλακεια των ε/κ εθνικιστων. Διοτι αν ηταν τουλαχιστον συνειδητοι πρακτορες της Τουρκιας, ατε να πεις παξιξι, πκιερωνουνται τουλαχιστον. Αλλα να μαχουνται που την δεκαετια του 40 να ευκολυνουν την Τουρκια νομιζωντας οτι καμνουν τζαι εθνικο αντι-τουρκικο αγωνα, τι να πεις..Υγειαν..:).
Πρωτα επολεμησαν την Διασκεπτικη το 47-48 [στην οποια εν υπηρχαν ουτε τουρκικες εγγυησεις, ουτε τ/κ βετο] για μικροπολιτικες. Υστερα εκαταφεραν τα το Αυγουστο του 55 να ξαναβαλουν την Τουρκια στην διαχειριση του κυπριακου με την τριμερη. Υστερα εκαταφεραν τα το 64 να δωκουν ευκαιρια στην Τουρκια να καμει μια πρωτη στρατιωτικη επεμβαση τζαι να τεθει θεμα κινδυνου γενοκτονιας της μειονοτητας. Υστερα εκαμαν τα μανταρα το 67 τζαι ουλλος ο κοσμος αρκεψεν να υποψιαζεται οτι οντως καποιοι ελοαρκαζαν να καμουν σφαγη. Τζαι υστερα ηρτεν η 15η του Ιουλιου.
Φοβερα κοπελλια.
Εισιεν στο "Φιλελευθερο" της κυριακης ενα κειμενο του Χ. Ιακωβου για ενα εγγραφο της τουρκικης πολιτικης για την Κυπρο που το 1950, λαλει, που δειχνει ποσο σταθερη εν η εστιαση του τουρκικου κρατους.
Φοβερο. Εν ενα κειμενο που εκτος που κοινοτυπιες [οτι στην Κυπρο υπαρχουν 2 κοινοτητες - wow] λαλει βασικα οτι η Τουρκια πρεπει να επενδυσει στην τουρτσικη μειονοτητα με την ελπιδα να αποκτηση προσβαση στην Κυπρο. Νεο wow. Ιντα που αλλο θα εμπορεν να εισηγηθει καποιος στο τουρκικο υπουργειο εξωτερικων δηλαδη; Να επενδυσει στου ε/κ;
Τελος παντων. Στο τελος η αναλυση δειχνει οτι οι Τουρτσιοι εν σταθεροι στην προσηλωση τους - αν αφαιρεσει, βεβαια, καποιος τες συνεχομενες πασες που του ε/κ εθνικιστες. Αμα αφαιρεσεις τες πιο πανω πασες, μπορει να φανει οτι οι Τουρτσιοι ειχαν πλανο - αμα ομως βαλεις την συμπεριφορα των ε/κ στο ιστορικο πλανο, τοτε το τουρκικο εγγραφο εν απλα κοινοτυπιες τζαι η μονη χρηση του εν να καλυφκει τες ευθυνες οσων οδηγησαν τα πραματα στην τριμερη, στην βομβαρδισμο της Τυλληρκας, στες συνεπειες της σφαγης της Κοφινου, τζαι στην 15η Ιουλιου.
Μεγαλο μερος τζαι στοχος του εθνικου λογου στες περιοδους υστεριας όπως την περιοδο 2004-09 φαινεται να ηταν ακριβως τουτο: να καμνει εσωτερικη λογοκρισια για να μεν συζητουν ανοικτα οι ιδιοι οι ε/κ το τι εγινε ιστορικα, τζαι γιατι. Διοτι ουλλοι οι αλλοι ξερουν τα δεδομενα τζαι χεστηκαν για τες λογοκρισιες οσων νομιζουν οτι η Ιστορια εν αγωνας καλυψης των ενοχων των ιδεολογικων τους προγονων.
Διοτι ουσιαστικα «μαχουνται» [εστω τζαι χωρις κατανοηση των αποσμενων συνεπειων] τζαι τωρα παλε να ευκολυνουν την Τουρκια οσο μπορουν. Αλλα τα γερημα, γινεται υστερα που τοσα χρονια να μεν χαπαριζουν;
Αλλα, ειπαμεν, ο στοχος εν τζαι εν οτι λαλει η ρητορικη - ο στοχος εν οι εσωτερικες καρεκλες, τζαι οι αναλογες μιζες/ευκολιες. Για να απειλουν μερικοι ανεξοδα.
Τζαι αξιζει να αθθυμουμαστεν τζαι τα ιστορικα κερδη: παρα τες υστεριες η περιοδος 2008-2010 ηταν τελικα μια περιοδος που πολλα λογοκρινομενα θεματα εσυζητηθηκαν δημοσια, εστω τζαι με επιθεσεις υστερικων ομοβροντιων.
Οι εθνικιστες εχουν ενα αυτιστικο τροπο να μιλουν που μπορει να εν τζαι μερος της αιτιας της αδυναμιας τους να καταλαβουν ότι εξυπηρετουν ότι υποτιθεται ότι αντιπαθουν. Αφου λογοκρινουν τα δεδομενα, μετατρεπουν τα παντα σε ενα απλοικο σκηνικο με ενα κακο Αλλο, τους εαυτους τους σαν καλους [μονιμα αδικημενους εννοειται], τζαι οσους διαφωνουν μαζι τους σαν πρακτορες του Κακου. Ο λογος της λογοκρισιας εσιει με να καμει με τον αντικειμενικο [περα που τον ρητορικο] στοχο: ο εθνικιστικος λογος συνηθως χρησιμοποιηται για την διεκδικηση εσωτερικης εξουσιας.
Οταν, ας πουμε, ηταν να ανοιξει η Ληδρας, ο Λ. Μαυρος, να παρουμε ενα παραδειγμα, εσιηζετουν, διοτι οσοι το υποστηριζαν ηταν, ελαλεν, προδοτες, οργανα του κατοχικου καθεστωτος κλπ. Ηθελεν να εμπεδωσει ένα καθεστως εσωτερικης λογοκρισιας στην ε/κ κοινοτητα. Ασχετο αν εγεμωνε η β.Κυπρος εποικους χωρις λυση τζαι αν η συνεργασια των τ/κ εν στρατηγικα αναγκαια για οποιανδηποτε ρεαλιστικη [ουτε μαρξιστικη ουτε ιδεαλιστικη] αντιμετωπιση του κυπριακου σαν θεματος πολιτικης πρακτικης.
Τι γινεται ομως αν αποφασισει καποιος να μεν αγνοησει την ανοησια - τζαι δοκιμασει, ετσι για την πλακα η την ευθιξια, να ζητησει τον λογο σε ενα ουδετερο γηπεδο - οπως ας πουμε ενα δικαστηριο;
Κομπλαρει το κοπελλιν υστερα, τζαι ξαφνικα αθθυμαται την «κριτικη» αντι την δαιμονολογια.
Ας δουμε λοιπον μια ιστοριουλα σαν μεταφορικη αναφορα στο ηθος αλλα τζαι στο παραλογο του εθνικου κιτς.
Διευκρινιστικο σχολιο κατ'αρχην: τα δικαστηρια εν παραξενος τοπος να γυρευκεις το δικαιο σου. Υπαρχει που την μια το γραφειοκρατικο κυκλωμα των δικηγορων τζαι των δικαστηριων με τες λεπτομερειων τζαι τες αναβολες [ποιος εσιει ορεξη να βουρα που την μια στην αλλη αναβολη εκτος που τους ηδη εμπλοκομενους που ζιουν που την συγκεκριμενη δομη;] τζαι που την αλλη η "εξαγορα" [οσοι εχουν χρηματα μπορουν να εξαγοραζουν αποφασεις με την χρηματοδοτηση πολυεξοδων δικων η δικηγορων που γυρευκουν λεπτομερειες - αληθκεια ποσα επιασεν ο πολυβης που την εταιρεια «Ηλιος»;].
Αμα, ας πουμε, θωρω τον Λ. Λουκαιδη εν πολλα δυσκολο να μεν σκεφτω με τι ρουσφετι τζαι μεσο εκαταφερε τουτος ο τυπος [που φατσαρει σαν δειγμα κουτοπονηριας τζαι ιδιοτελειας] να το παιζει τζαι δικαστικος απεσταλμενος στην Ευρωπη - παντα με το αζημειωτο. Ιδιαιτερα με τις προσφυγικες περιουσιες. Τζαι υστερα βεβαια υπαρχει τζαι το υπαρκτο διογκουμενο σκανδαλο του δικηγορικου γραφειου του Ν. Παπαδοπουλου που πουλα εξυπηρετηση σε εταιρειες τζαι μεσα στην βουλη - που την επιτροπη οικονομικων. Παντως στην Ευρωπη συζητουν πκιον ακομα τζαι υποπτα δανεια που τραπεζες για δημοσιους αξιωματουχους. Ας εσιει εννοια η Φαμιλια με τες επενδυσεις τζαι τες ευκολιες της. Εσιει τζαι προϊστορια το γραφειο με καταγγελιες που το 2007 τζαι πιο πριν. Καταγγελιες τζαι στην αμερικανικη πρεσβεια ας πουμε...:). Μπορει ο τοτε καταγγελων να μεν ενδιαφερεται τωρα για το θεμα - αλλα τα γραπτα μενουν που ελαλουσαν τζαι οι κλασικοι.
Υπαρχουν ομως τζαι ενδιαφερουσες περιπτωσεις οπου τα δικαστηρια βοηθουν την κοινωνια να αντιμετωπισει συμπτωματα οϊ απλα διαπλοκης τζαι ρουσφεθκιου αλλα τζαι ιστορικων αγκυλωσεων - οπως ηταν ο ρατσισμος στην Αμερικη. Καποτε φκαινουν μας τζαι εμας δακατω αποφασεις που εν αποκαλυπτικες. Πριν λλιον τζαιρον ειχαμε μια δικαστικη αποφαση που εξευτελισεν μια ολοκληρη παραφιλολογια για δηθεν χρηματοδοτηση του "ναι" το 2004. Το "Ποντικι" αναγκαστηκε να απολογηθει τζαι ο Ν. Παπαδοπουλος αποδειξε ακομα μια φορα το επιπεδο της δημοσιας στασης του οταν αγνοαν η εν εμπορεν να καταλαβει το αποτελεσμα η εστω να θκιεβασει καν σωστα τα ονοματα των εμπλεκομενων στην ολην ιστορια. Για μηνες εισιεν μπλοκαρει την χρηματοδοτηση της Αρχης ραδιοτηλεορασης γιατι ενομιζεν οτι ο Πετριδης [που εν επικεφαλης του φορεα] ηταν ο Πιεριδης της δικης. Ο "Πολιτης" εγραψεν τοτε οτι μαλλον εθκιεβασε λαθος το ονομα. Για μηνες!!
Μανα μου το καημενο το μωρο ας πουμε;
Ελεος..εν επιπεδο τουτο για τον επικεφαλης της επιτροπης οικονομικων της βουλης;
Το πιο πιθανο εν οτι εισιεν κατι απωθημενα με τον Πετριδη τζαι εκμεταλευκεται την θεση του για να το φκαλει περιπατο.
Τζαι υστερα μιλουμεν για ρουσφετι..
Ινταλως να καρτερουμεν, δηλαδη, συνεπεια που τους πολιτικους αμα ο υποτιθεμενος αρμοδιος μιας επιτροπης εδιαχειριζετουν το δημοσιο χρημα σαν ιδιοτελη του υποθεση [διοτι τζαι η εκτονωση απωθημενων τζαι η αδυναμια σωστης αναγωνσης των ονοματων εν θεμα προσωπικο – αναρμοστο για τον δημοσιο ρολο];
Τζαι αμα οι πολιτικοι ασχολουνται με την δυσφορια του κοινου να αθθυμουνται οτι θωρουμεν τα τουτα ουλλα. Τουτο εννοαν τζαι το συνθημα των μελων της Σεκ εξω που την βουλη τον Δετζεβρη: " ο Νικολης στην Στρακκα".
Ουτε ηταν τυχαιο το «Νικολης» για τον «Νικολα». Ακουει τζαι καταλαβει ο κοσμος μεν νομιζεις κ. Φωτεινη μου.
Τωρα ειχαμε τζαι δευτερη δικη με εμπλεκομενους που την βιοτεχνια του εθνικιστικου λογου. Με τον Λ. Μαυρο τωρα. Που μια αποψη εν τζαι εσιει σημασια το ατομο. Εν απλα ενας τυπος που φκαλει το ψουμι του κατεσκευαζοντας υστεριες τζαι πουλωντας λαφαζανιες τζαι μισος. Τζαι σε ετσι περιπτωσεις, εργαζομενων στην βιοτεχνια εθνικιστικης αποβλακωσης, το αδιεξοδο του εθνικισμου να αρθρωσει ορθολογικη αναλυση, καλυφκεται με υστεριες [σαν ειδος απειλης] εναντια σε οσους τολμουν να πουν την αληθκεια. Για την ημιμαθεια που συνοδευκει τουτες τες υστεριες εν θα ασχοληθω τωρα - ετσι τζαι αλλοιως, για να εν καποιος εθνικιστης στην Κυπρο σημερα [υστερα που τοσα τζαι τοσα] ειτε ημιμαθης [οσον αφορα τα δεδομενα] ενι, ειτε λαφαζανης ειτε συνειδητος ψευτης πρεπει να ενι. Παντως το απογειο του Λ.Μ. ηταν η βλακεια του να περιφερει το θεμα της σφαγης τ/κ στον Α. Βασιλειο σαν θεμα [επειδη ηβρεν αναφορες σε ε/κ εφημεριδα τζαι εν εμπορεν να καταλαβει οτι η προπαγανδα ενεν τεκμηριο - το ψεμα που επιστεψεν τον ευατον του]. Αναλογη με την βλακεια του αλλου φωστηρα της βιοτεχνιας, του Α. Μιχαηλιδη του Φιλελευθερου που μας ειπεν το 2009 οτι οι δολοφονιες των τ/κ στο Βαρωσι το Μαϊο του 1964 ηταν "κουβεντες του καφενε". Η ημιμαθεια σαν δειγμα ηθους; Αλλα τζαι τοση αχαπαροσυνη τα γερημα - εν με βαση τζηνη την σφαγη που ηρτεν η μεραρχια. Αλλα ειπαμεν..ειτε εν ηξερουν..ειτε..
Αξιζει να ασχολειται καποιος με ενα τυπο που αναμασα τα ιδια τζαι τα ιδια γιατι εν η δουλεια του να πουλα μισος τζαι ψεμα;
Οϊ..
Μονο το χιουμορ τζαι το γελιο μπορει να αντιμετωπισει αποτελεσματικα τουτα τα κολληματα. Τζαι μπορει να τους βοηθησει τζαι τους ιδιους να ξηκολλησουνδηλαδη. Αλλα για να φτασει ως τζηκατω η κοινωνια, θελει, δυστυχως-ευτυχως, τζαι ενα σταδιο που πρεπει να αγωνιστει καποιος/οι για τα αυτονοητα.
Ετσι τζαι αλλοιως το θεμα ενεν ο ταδε η ο ταδε. Το θεμα εν μια ρητορικη που λειτουργα τζαι σαν ειδος τρομοκρατιας για εγκλωβισμο του δημοσιου λογου. Τζαι αμα τους παιρνει καποιος δικαστηριο τουτους τους τυπους, εσιει τζαι χαζιν. Διοτι αν μεν εν τιποτε αλλο καρτερας να δεις ινταλως εν να τα φκαλουν περα αμα απεναντι τους εχουν επιχειρηματα αντι το δικο τους μονολογο που εν εξασφαλισμενος στα παραπανω ΜΜΕ. Πιο παλια ο Λ. Μαυρος εισιεν παει δικαστηριο με τον Μ. Δρουσιωτη: ο Δρουσιωτης εισιεν γραψει οτι ο Μαυρος ηταν που τα παιδακια που ειχαν γλυψιμο στο στρατο [surprise] τον τζαιρο της χουντας [susprise surprise] τζαι οϊ μονο εισιεν προνομιακη μεταχειριση αλλα εκαμαν του τζαι τα κρυφα μαθκια σε διαφορα. Εν ηξερω αν επροχωρησε το θεμα.
Ομως εκαταληξεν η αλλη δικη, με τον Παπαετρου, τζαι επειδη εν εσιει να καμει καν με την βιογραφια του κ. Μαυρου, που στο κατω κατω εν προσωπικο του θεμα, αξιζει να καταγραφει. Ακριβως γιατι εν δημοσιο θεμα.
Φαινεται οτι ο Μ. Παπαπετρου αποφασισε να δοκιμασει τες ρητορικες αντοχες της λαφαζανιας του εθνικιστικου λογου τζαι επηρεν τον Λ.Μ. δικαστηριο για ενα κειμενο που εγραψεν το 2007.
Εγραφε λοιπον ο κ. Μαυρος για την εκδηλωση στην οποια εσυμμετειχε ο Μ. Παπαπετρου: "...διαδηλωσαν το Σαββατο στην οδο Ληδρας εναντια στην Κυπριακη Δημοκρατια".
Ερωτηση δημοσιογραφικης δεοντολογιας [περα που την νομικη]: η λεξη «εναντια» [στην Κυπριακη Δημοκρατια παρακαλω] για μιαν εκδηλωση της οποια οι υποστηρικτες, αντιθετα, ελαλουσαν ότι εθελαν να ανοιξει μια διοδος επικοινωνιας για ολους του πολιτες της Κυπριακης Δημοκρατιας, ενεν ψεμα; Η λεξη «εναντια» εν λαλει ότι οι μεν τζαι ο δε [ ο δημοσιογραφος] εχουν διαφορετικη εκδοχη του τι σημαινει «Κυπριακη Δημοκρατια». Αλλασει τον τιτλο της εκδηλωσης τζαι κατατασσει τους συμμετεχοντες στους εθνικους προδοτες – διοτι τι άλλο ενι [με βαση την λογικη του εθνικου λογου] το να εισαι «εναντια» στην Πολιτεια σου σε καταστασεις ανακωχης-ημικατοχης κλπ;
Τζαι ας προσπερασουμε τη φαιδροτητα της δημοσιας παραστασης ενός τυπου οπως ο Λ.Μ., που αμα τον βολευκει παιζει το τζαι "ενωτικος" [τζαι φιλοπαλαιστινιος τζαι φιλοισραηλινος αναλογως του αερα τζαι της εποχης], τζαι ξαφνικα, αμα συμφερει εννοειται, να τυλιεται τζαι την σημαια της Κυπριακης Δημοκρατιας, τζαι να φκαλει τζαι φιρμανια ποιος την υπερασπιζεται τζαι ποιος οϊ. Εν γεγονος οτι η εθνικιστικη μνημη εν νακκον οπως το τυρι το κασκαβαλι - διατρητη. Δαμαι ακομα τζαι την διαφορα των 2 Εοκα θα εθελεν υποσυνειδητα να την εξαφανισει - διοτι εν τζαι οι ενοχες οι γερημες.
Που την αλλην εν τζαι κλασικο συμπτωμα του εθνικισμου στην Κυπρο - το αρπα κολλα η στην νεωτερη εκδοχη το cοpy paste. Αναλογως των περιστασεων καποιοι παιζουν το όπως βολευκει.
Εν τζαι η φτωσεια επιχειρηματων - αντιγραφουν οτι εβρουν.
Εν τζαι νακκον φρουδικο ωρες ωρες - φκαινουν ας πουμε οι ρατσιστες τζαι κατηγορουν αλλους για ρατσισμο...:)
Πισω στην δικη:
Εχασεν ο κ. Λ.Μ.
Ιδου ενα ακομα χαρακτηριστικο μαργαριταρι της εθνικης ρητορικης:
"..[οι διαδηλωτες] βρισκονται εναντια στη απελευθερωτικη υποθεση του κυπριακου ελληνισμου, συντασσονται με την ανελευθερη, αντιδημοκρατικη και κατοχικη πολιτικη του ψευδοκρατους του Αττιλα. Εναντιον του λαου και σε βαρος της απελευθερωτικης του πορειας."
Τζαι ινταλως αμυνθηκε ο εμπορας του εθνικου λογου;
Ηταν λαλει "αυστηρη κριτικη" τα πιο πανω. Με δικηγορο τον Αγγελιδη. Καλα τα πιο πανω εν "κριτικη" οξα "δηλωση" οτι ο Παπαπετρου, ο Αλλος που δαιμονοποιηται, εν πρακτορας; Τι θα πει "συντασσεται"; Γιατι καποιος ανθρωπος να «συντασσεται» με τουτα ουλλα τα κακα; Το γιατι βεβαια το ανοιγμα της Ληδρας εσημαινε να συντασσεται καποιος με τζηνο ουλλον το κακο, εν λογοκρινομενο. Η ερωτηση που εν πρεπει να γινεται.
Οπως τζαι τωρα ας πουμε - η λυση τζαι τι θα δωσει πισω γεωγραφικα η τουρκικη πλευρα εν μερος της λογοκρινομενης απαντησης που εν πρεπει να δωθει. Για τουτο γινεται πολεμος στην ιδια την διαδικασια.
ολόκληρο το κείμενο δαμέ
http://sirmastocomputer.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
Για τουτο το blog η λυση εν κοντα.
Τζαι η κινηση που μπορει τζαι πρεπει να γινει εν που την Τουρκια- για το εδαφικο.
Αλλα αφου το κυπριακο, εκτος που θεμα των συνομιλιων, εν τζαι θεμα image, κατασκευης ρητορικων, κλπ, λαλω να δουμε το λογικο αντιτιμο του εθνικου σαν ορθου λογου. Εν γεγονος οτι αν ασχοληθει καποιος με το κυπριακο ιστορικα εν μπορει να μεν μεινει αφωνος που την απυθμενη βλακεια των ε/κ εθνικιστων. Διοτι αν ηταν τουλαχιστον συνειδητοι πρακτορες της Τουρκιας, ατε να πεις παξιξι, πκιερωνουνται τουλαχιστον. Αλλα να μαχουνται που την δεκαετια του 40 να ευκολυνουν την Τουρκια νομιζωντας οτι καμνουν τζαι εθνικο αντι-τουρκικο αγωνα, τι να πεις..Υγειαν..:).
Πρωτα επολεμησαν την Διασκεπτικη το 47-48 [στην οποια εν υπηρχαν ουτε τουρκικες εγγυησεις, ουτε τ/κ βετο] για μικροπολιτικες. Υστερα εκαταφεραν τα το Αυγουστο του 55 να ξαναβαλουν την Τουρκια στην διαχειριση του κυπριακου με την τριμερη. Υστερα εκαταφεραν τα το 64 να δωκουν ευκαιρια στην Τουρκια να καμει μια πρωτη στρατιωτικη επεμβαση τζαι να τεθει θεμα κινδυνου γενοκτονιας της μειονοτητας. Υστερα εκαμαν τα μανταρα το 67 τζαι ουλλος ο κοσμος αρκεψεν να υποψιαζεται οτι οντως καποιοι ελοαρκαζαν να καμουν σφαγη. Τζαι υστερα ηρτεν η 15η του Ιουλιου.
Φοβερα κοπελλια.
Εισιεν στο "Φιλελευθερο" της κυριακης ενα κειμενο του Χ. Ιακωβου για ενα εγγραφο της τουρκικης πολιτικης για την Κυπρο που το 1950, λαλει, που δειχνει ποσο σταθερη εν η εστιαση του τουρκικου κρατους.
Φοβερο. Εν ενα κειμενο που εκτος που κοινοτυπιες [οτι στην Κυπρο υπαρχουν 2 κοινοτητες - wow] λαλει βασικα οτι η Τουρκια πρεπει να επενδυσει στην τουρτσικη μειονοτητα με την ελπιδα να αποκτηση προσβαση στην Κυπρο. Νεο wow. Ιντα που αλλο θα εμπορεν να εισηγηθει καποιος στο τουρκικο υπουργειο εξωτερικων δηλαδη; Να επενδυσει στου ε/κ;
Τελος παντων. Στο τελος η αναλυση δειχνει οτι οι Τουρτσιοι εν σταθεροι στην προσηλωση τους - αν αφαιρεσει, βεβαια, καποιος τες συνεχομενες πασες που του ε/κ εθνικιστες. Αμα αφαιρεσεις τες πιο πανω πασες, μπορει να φανει οτι οι Τουρτσιοι ειχαν πλανο - αμα ομως βαλεις την συμπεριφορα των ε/κ στο ιστορικο πλανο, τοτε το τουρκικο εγγραφο εν απλα κοινοτυπιες τζαι η μονη χρηση του εν να καλυφκει τες ευθυνες οσων οδηγησαν τα πραματα στην τριμερη, στην βομβαρδισμο της Τυλληρκας, στες συνεπειες της σφαγης της Κοφινου, τζαι στην 15η Ιουλιου.
Μεγαλο μερος τζαι στοχος του εθνικου λογου στες περιοδους υστεριας όπως την περιοδο 2004-09 φαινεται να ηταν ακριβως τουτο: να καμνει εσωτερικη λογοκρισια για να μεν συζητουν ανοικτα οι ιδιοι οι ε/κ το τι εγινε ιστορικα, τζαι γιατι. Διοτι ουλλοι οι αλλοι ξερουν τα δεδομενα τζαι χεστηκαν για τες λογοκρισιες οσων νομιζουν οτι η Ιστορια εν αγωνας καλυψης των ενοχων των ιδεολογικων τους προγονων.
Διοτι ουσιαστικα «μαχουνται» [εστω τζαι χωρις κατανοηση των αποσμενων συνεπειων] τζαι τωρα παλε να ευκολυνουν την Τουρκια οσο μπορουν. Αλλα τα γερημα, γινεται υστερα που τοσα χρονια να μεν χαπαριζουν;
Αλλα, ειπαμεν, ο στοχος εν τζαι εν οτι λαλει η ρητορικη - ο στοχος εν οι εσωτερικες καρεκλες, τζαι οι αναλογες μιζες/ευκολιες. Για να απειλουν μερικοι ανεξοδα.
Τζαι αξιζει να αθθυμουμαστεν τζαι τα ιστορικα κερδη: παρα τες υστεριες η περιοδος 2008-2010 ηταν τελικα μια περιοδος που πολλα λογοκρινομενα θεματα εσυζητηθηκαν δημοσια, εστω τζαι με επιθεσεις υστερικων ομοβροντιων.
Οι εθνικιστες εχουν ενα αυτιστικο τροπο να μιλουν που μπορει να εν τζαι μερος της αιτιας της αδυναμιας τους να καταλαβουν ότι εξυπηρετουν ότι υποτιθεται ότι αντιπαθουν. Αφου λογοκρινουν τα δεδομενα, μετατρεπουν τα παντα σε ενα απλοικο σκηνικο με ενα κακο Αλλο, τους εαυτους τους σαν καλους [μονιμα αδικημενους εννοειται], τζαι οσους διαφωνουν μαζι τους σαν πρακτορες του Κακου. Ο λογος της λογοκρισιας εσιει με να καμει με τον αντικειμενικο [περα που τον ρητορικο] στοχο: ο εθνικιστικος λογος συνηθως χρησιμοποιηται για την διεκδικηση εσωτερικης εξουσιας.
Οταν, ας πουμε, ηταν να ανοιξει η Ληδρας, ο Λ. Μαυρος, να παρουμε ενα παραδειγμα, εσιηζετουν, διοτι οσοι το υποστηριζαν ηταν, ελαλεν, προδοτες, οργανα του κατοχικου καθεστωτος κλπ. Ηθελεν να εμπεδωσει ένα καθεστως εσωτερικης λογοκρισιας στην ε/κ κοινοτητα. Ασχετο αν εγεμωνε η β.Κυπρος εποικους χωρις λυση τζαι αν η συνεργασια των τ/κ εν στρατηγικα αναγκαια για οποιανδηποτε ρεαλιστικη [ουτε μαρξιστικη ουτε ιδεαλιστικη] αντιμετωπιση του κυπριακου σαν θεματος πολιτικης πρακτικης.
Τι γινεται ομως αν αποφασισει καποιος να μεν αγνοησει την ανοησια - τζαι δοκιμασει, ετσι για την πλακα η την ευθιξια, να ζητησει τον λογο σε ενα ουδετερο γηπεδο - οπως ας πουμε ενα δικαστηριο;
Κομπλαρει το κοπελλιν υστερα, τζαι ξαφνικα αθθυμαται την «κριτικη» αντι την δαιμονολογια.
Ας δουμε λοιπον μια ιστοριουλα σαν μεταφορικη αναφορα στο ηθος αλλα τζαι στο παραλογο του εθνικου κιτς.
Διευκρινιστικο σχολιο κατ'αρχην: τα δικαστηρια εν παραξενος τοπος να γυρευκεις το δικαιο σου. Υπαρχει που την μια το γραφειοκρατικο κυκλωμα των δικηγορων τζαι των δικαστηριων με τες λεπτομερειων τζαι τες αναβολες [ποιος εσιει ορεξη να βουρα που την μια στην αλλη αναβολη εκτος που τους ηδη εμπλοκομενους που ζιουν που την συγκεκριμενη δομη;] τζαι που την αλλη η "εξαγορα" [οσοι εχουν χρηματα μπορουν να εξαγοραζουν αποφασεις με την χρηματοδοτηση πολυεξοδων δικων η δικηγορων που γυρευκουν λεπτομερειες - αληθκεια ποσα επιασεν ο πολυβης που την εταιρεια «Ηλιος»;].
Αμα, ας πουμε, θωρω τον Λ. Λουκαιδη εν πολλα δυσκολο να μεν σκεφτω με τι ρουσφετι τζαι μεσο εκαταφερε τουτος ο τυπος [που φατσαρει σαν δειγμα κουτοπονηριας τζαι ιδιοτελειας] να το παιζει τζαι δικαστικος απεσταλμενος στην Ευρωπη - παντα με το αζημειωτο. Ιδιαιτερα με τις προσφυγικες περιουσιες. Τζαι υστερα βεβαια υπαρχει τζαι το υπαρκτο διογκουμενο σκανδαλο του δικηγορικου γραφειου του Ν. Παπαδοπουλου που πουλα εξυπηρετηση σε εταιρειες τζαι μεσα στην βουλη - που την επιτροπη οικονομικων. Παντως στην Ευρωπη συζητουν πκιον ακομα τζαι υποπτα δανεια που τραπεζες για δημοσιους αξιωματουχους. Ας εσιει εννοια η Φαμιλια με τες επενδυσεις τζαι τες ευκολιες της. Εσιει τζαι προϊστορια το γραφειο με καταγγελιες που το 2007 τζαι πιο πριν. Καταγγελιες τζαι στην αμερικανικη πρεσβεια ας πουμε...:). Μπορει ο τοτε καταγγελων να μεν ενδιαφερεται τωρα για το θεμα - αλλα τα γραπτα μενουν που ελαλουσαν τζαι οι κλασικοι.
Υπαρχουν ομως τζαι ενδιαφερουσες περιπτωσεις οπου τα δικαστηρια βοηθουν την κοινωνια να αντιμετωπισει συμπτωματα οϊ απλα διαπλοκης τζαι ρουσφεθκιου αλλα τζαι ιστορικων αγκυλωσεων - οπως ηταν ο ρατσισμος στην Αμερικη. Καποτε φκαινουν μας τζαι εμας δακατω αποφασεις που εν αποκαλυπτικες. Πριν λλιον τζαιρον ειχαμε μια δικαστικη αποφαση που εξευτελισεν μια ολοκληρη παραφιλολογια για δηθεν χρηματοδοτηση του "ναι" το 2004. Το "Ποντικι" αναγκαστηκε να απολογηθει τζαι ο Ν. Παπαδοπουλος αποδειξε ακομα μια φορα το επιπεδο της δημοσιας στασης του οταν αγνοαν η εν εμπορεν να καταλαβει το αποτελεσμα η εστω να θκιεβασει καν σωστα τα ονοματα των εμπλεκομενων στην ολην ιστορια. Για μηνες εισιεν μπλοκαρει την χρηματοδοτηση της Αρχης ραδιοτηλεορασης γιατι ενομιζεν οτι ο Πετριδης [που εν επικεφαλης του φορεα] ηταν ο Πιεριδης της δικης. Ο "Πολιτης" εγραψεν τοτε οτι μαλλον εθκιεβασε λαθος το ονομα. Για μηνες!!
Μανα μου το καημενο το μωρο ας πουμε;
Ελεος..εν επιπεδο τουτο για τον επικεφαλης της επιτροπης οικονομικων της βουλης;
Το πιο πιθανο εν οτι εισιεν κατι απωθημενα με τον Πετριδη τζαι εκμεταλευκεται την θεση του για να το φκαλει περιπατο.
Τζαι υστερα μιλουμεν για ρουσφετι..
Ινταλως να καρτερουμεν, δηλαδη, συνεπεια που τους πολιτικους αμα ο υποτιθεμενος αρμοδιος μιας επιτροπης εδιαχειριζετουν το δημοσιο χρημα σαν ιδιοτελη του υποθεση [διοτι τζαι η εκτονωση απωθημενων τζαι η αδυναμια σωστης αναγωνσης των ονοματων εν θεμα προσωπικο – αναρμοστο για τον δημοσιο ρολο];
Τζαι αμα οι πολιτικοι ασχολουνται με την δυσφορια του κοινου να αθθυμουνται οτι θωρουμεν τα τουτα ουλλα. Τουτο εννοαν τζαι το συνθημα των μελων της Σεκ εξω που την βουλη τον Δετζεβρη: " ο Νικολης στην Στρακκα".
Ουτε ηταν τυχαιο το «Νικολης» για τον «Νικολα». Ακουει τζαι καταλαβει ο κοσμος μεν νομιζεις κ. Φωτεινη μου.
Τωρα ειχαμε τζαι δευτερη δικη με εμπλεκομενους που την βιοτεχνια του εθνικιστικου λογου. Με τον Λ. Μαυρο τωρα. Που μια αποψη εν τζαι εσιει σημασια το ατομο. Εν απλα ενας τυπος που φκαλει το ψουμι του κατεσκευαζοντας υστεριες τζαι πουλωντας λαφαζανιες τζαι μισος. Τζαι σε ετσι περιπτωσεις, εργαζομενων στην βιοτεχνια εθνικιστικης αποβλακωσης, το αδιεξοδο του εθνικισμου να αρθρωσει ορθολογικη αναλυση, καλυφκεται με υστεριες [σαν ειδος απειλης] εναντια σε οσους τολμουν να πουν την αληθκεια. Για την ημιμαθεια που συνοδευκει τουτες τες υστεριες εν θα ασχοληθω τωρα - ετσι τζαι αλλοιως, για να εν καποιος εθνικιστης στην Κυπρο σημερα [υστερα που τοσα τζαι τοσα] ειτε ημιμαθης [οσον αφορα τα δεδομενα] ενι, ειτε λαφαζανης ειτε συνειδητος ψευτης πρεπει να ενι. Παντως το απογειο του Λ.Μ. ηταν η βλακεια του να περιφερει το θεμα της σφαγης τ/κ στον Α. Βασιλειο σαν θεμα [επειδη ηβρεν αναφορες σε ε/κ εφημεριδα τζαι εν εμπορεν να καταλαβει οτι η προπαγανδα ενεν τεκμηριο - το ψεμα που επιστεψεν τον ευατον του]. Αναλογη με την βλακεια του αλλου φωστηρα της βιοτεχνιας, του Α. Μιχαηλιδη του Φιλελευθερου που μας ειπεν το 2009 οτι οι δολοφονιες των τ/κ στο Βαρωσι το Μαϊο του 1964 ηταν "κουβεντες του καφενε". Η ημιμαθεια σαν δειγμα ηθους; Αλλα τζαι τοση αχαπαροσυνη τα γερημα - εν με βαση τζηνη την σφαγη που ηρτεν η μεραρχια. Αλλα ειπαμεν..ειτε εν ηξερουν..ειτε..
Αξιζει να ασχολειται καποιος με ενα τυπο που αναμασα τα ιδια τζαι τα ιδια γιατι εν η δουλεια του να πουλα μισος τζαι ψεμα;
Οϊ..
Μονο το χιουμορ τζαι το γελιο μπορει να αντιμετωπισει αποτελεσματικα τουτα τα κολληματα. Τζαι μπορει να τους βοηθησει τζαι τους ιδιους να ξηκολλησουνδηλαδη. Αλλα για να φτασει ως τζηκατω η κοινωνια, θελει, δυστυχως-ευτυχως, τζαι ενα σταδιο που πρεπει να αγωνιστει καποιος/οι για τα αυτονοητα.
Ετσι τζαι αλλοιως το θεμα ενεν ο ταδε η ο ταδε. Το θεμα εν μια ρητορικη που λειτουργα τζαι σαν ειδος τρομοκρατιας για εγκλωβισμο του δημοσιου λογου. Τζαι αμα τους παιρνει καποιος δικαστηριο τουτους τους τυπους, εσιει τζαι χαζιν. Διοτι αν μεν εν τιποτε αλλο καρτερας να δεις ινταλως εν να τα φκαλουν περα αμα απεναντι τους εχουν επιχειρηματα αντι το δικο τους μονολογο που εν εξασφαλισμενος στα παραπανω ΜΜΕ. Πιο παλια ο Λ. Μαυρος εισιεν παει δικαστηριο με τον Μ. Δρουσιωτη: ο Δρουσιωτης εισιεν γραψει οτι ο Μαυρος ηταν που τα παιδακια που ειχαν γλυψιμο στο στρατο [surprise] τον τζαιρο της χουντας [susprise surprise] τζαι οϊ μονο εισιεν προνομιακη μεταχειριση αλλα εκαμαν του τζαι τα κρυφα μαθκια σε διαφορα. Εν ηξερω αν επροχωρησε το θεμα.
Ομως εκαταληξεν η αλλη δικη, με τον Παπαετρου, τζαι επειδη εν εσιει να καμει καν με την βιογραφια του κ. Μαυρου, που στο κατω κατω εν προσωπικο του θεμα, αξιζει να καταγραφει. Ακριβως γιατι εν δημοσιο θεμα.
Φαινεται οτι ο Μ. Παπαπετρου αποφασισε να δοκιμασει τες ρητορικες αντοχες της λαφαζανιας του εθνικιστικου λογου τζαι επηρεν τον Λ.Μ. δικαστηριο για ενα κειμενο που εγραψεν το 2007.
Εγραφε λοιπον ο κ. Μαυρος για την εκδηλωση στην οποια εσυμμετειχε ο Μ. Παπαπετρου: "...διαδηλωσαν το Σαββατο στην οδο Ληδρας εναντια στην Κυπριακη Δημοκρατια".
Ερωτηση δημοσιογραφικης δεοντολογιας [περα που την νομικη]: η λεξη «εναντια» [στην Κυπριακη Δημοκρατια παρακαλω] για μιαν εκδηλωση της οποια οι υποστηρικτες, αντιθετα, ελαλουσαν ότι εθελαν να ανοιξει μια διοδος επικοινωνιας για ολους του πολιτες της Κυπριακης Δημοκρατιας, ενεν ψεμα; Η λεξη «εναντια» εν λαλει ότι οι μεν τζαι ο δε [ ο δημοσιογραφος] εχουν διαφορετικη εκδοχη του τι σημαινει «Κυπριακη Δημοκρατια». Αλλασει τον τιτλο της εκδηλωσης τζαι κατατασσει τους συμμετεχοντες στους εθνικους προδοτες – διοτι τι άλλο ενι [με βαση την λογικη του εθνικου λογου] το να εισαι «εναντια» στην Πολιτεια σου σε καταστασεις ανακωχης-ημικατοχης κλπ;
Τζαι ας προσπερασουμε τη φαιδροτητα της δημοσιας παραστασης ενός τυπου οπως ο Λ.Μ., που αμα τον βολευκει παιζει το τζαι "ενωτικος" [τζαι φιλοπαλαιστινιος τζαι φιλοισραηλινος αναλογως του αερα τζαι της εποχης], τζαι ξαφνικα, αμα συμφερει εννοειται, να τυλιεται τζαι την σημαια της Κυπριακης Δημοκρατιας, τζαι να φκαλει τζαι φιρμανια ποιος την υπερασπιζεται τζαι ποιος οϊ. Εν γεγονος οτι η εθνικιστικη μνημη εν νακκον οπως το τυρι το κασκαβαλι - διατρητη. Δαμαι ακομα τζαι την διαφορα των 2 Εοκα θα εθελεν υποσυνειδητα να την εξαφανισει - διοτι εν τζαι οι ενοχες οι γερημες.
Που την αλλην εν τζαι κλασικο συμπτωμα του εθνικισμου στην Κυπρο - το αρπα κολλα η στην νεωτερη εκδοχη το cοpy paste. Αναλογως των περιστασεων καποιοι παιζουν το όπως βολευκει.
Εν τζαι η φτωσεια επιχειρηματων - αντιγραφουν οτι εβρουν.
Εν τζαι νακκον φρουδικο ωρες ωρες - φκαινουν ας πουμε οι ρατσιστες τζαι κατηγορουν αλλους για ρατσισμο...:)
Πισω στην δικη:
Εχασεν ο κ. Λ.Μ.
Ιδου ενα ακομα χαρακτηριστικο μαργαριταρι της εθνικης ρητορικης:
"..[οι διαδηλωτες] βρισκονται εναντια στη απελευθερωτικη υποθεση του κυπριακου ελληνισμου, συντασσονται με την ανελευθερη, αντιδημοκρατικη και κατοχικη πολιτικη του ψευδοκρατους του Αττιλα. Εναντιον του λαου και σε βαρος της απελευθερωτικης του πορειας."
Τζαι ινταλως αμυνθηκε ο εμπορας του εθνικου λογου;
Ηταν λαλει "αυστηρη κριτικη" τα πιο πανω. Με δικηγορο τον Αγγελιδη. Καλα τα πιο πανω εν "κριτικη" οξα "δηλωση" οτι ο Παπαπετρου, ο Αλλος που δαιμονοποιηται, εν πρακτορας; Τι θα πει "συντασσεται"; Γιατι καποιος ανθρωπος να «συντασσεται» με τουτα ουλλα τα κακα; Το γιατι βεβαια το ανοιγμα της Ληδρας εσημαινε να συντασσεται καποιος με τζηνο ουλλον το κακο, εν λογοκρινομενο. Η ερωτηση που εν πρεπει να γινεται.
Οπως τζαι τωρα ας πουμε - η λυση τζαι τι θα δωσει πισω γεωγραφικα η τουρκικη πλευρα εν μερος της λογοκρινομενης απαντησης που εν πρεπει να δωθει. Για τουτο γινεται πολεμος στην ιδια την διαδικασια.
ολόκληρο το κείμενο δαμέ
http://sirmastocomputer.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου